Måndag...

Jaha, då har denna måndag också förflutit och jag har överlevt trots min förkylning.  Men det var värst imorse och blev faktiskt bättre under dagens lopp.

Håller på att spackla upp en bildörr på skolan och jag hade fått den näst intill perfekt, så kommer ena läraren och säger att spackla lite där och där så blir det kanon och vad händer?! Jo, allt går åt helvete, så imorgon får jag spackla om halva dörren igen. Men den dagen, den sorgen.

Var en vända på Hemköp efter skolan och handlade lite, blev sjukt sugen på äggmackor, så det vankas det imorgon. Men nu får jag väl ta itu med disken och fixa äggmackorna till imorgon. Helt sjukt egentligen, för jag hinner knappt komma hem och göra någonting alls, sen är det snart dags att lägga mig igen. Men men, välkommen till verkligheten!!!

Vill säga grattis till min lilla Filippa som fyller 100 dagar idag med =)



// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0