Jag blir så trött...

Varför har jag dom kåtaste fåglarna i detta land? Nu har Ahmed märkt att det nog inte blir något av hennes ägg och vad hittar hon och Zelda på då? Istället för att bara tröttna på att ruva och istället ägna sig åt saker som man gör som fågel, typ äta och skrika och så, då sätter dom igång och försöker göra nya bebisar och nu är jag inte hemma på dagarna och kan därför inte "störa" dom. Det är bara en tidsfråga innan Laban och Gizmo sätter igång igen. Så jag betvivlar att det kan funka med plastägg, dom kommer försöka göra nya bebisar iallafall.

Jag får snart sätta Ahmed ensam i en bur och Laban ensam i en annan bur och herrarna och Filippa tillsammans. Samtidigt är risken att de mår dåligt när de skiljs åt från sin äkta hälft.

Äggen som ligger, där finns en minimal chans att där blir något av dom nu inom de närmaste dagarna, men har där inte blivit något till helgen så tänker jag ta bort holkarna iallafall.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0