Helt slut idag...

Men dagen har gått fort idag, även fast jag mest har spacklat och slipat och slipat och spacklat, men sen fick jag grundmåla min skärm själv, det var dock ganska svårt att hålla sprutan rätt och hålla rätt avstånd, men det ger förhoppningsvis med sig på sikt.

Var en annan tjej som kom tillbaka idag, så nu är vi tre tjejer på bygget, varav två av oss är från Helsingborg och jag kände igen den tjejen som kom tillbaka efter praktik idag. Det visade sig nu ikväll att jag hade rätt, för Egga känner henne och jag och Egga har festat med henne några gånger, dock verkade hon inte känna igen mig.

Imorgon ska vi ha teori iallafall, får se hur det går.

Sen fick jag och den här tjejen skjuts hem av Håkan idag med, han är snäll. Kom hem, fixade och fick springa till Netto och postlådan på Stattena, kom hem och tog en godisbit och vad händer?? Jag biter av en lagning och inte vilket lagning som helst, utan det "svartbygget" som jag anmälde till HSAN. *grrrr*

Jaja, hoppas ni får en bra tisdag!!!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0