Ändrade planer...

Helgens planer gick visst i stöpet, men det kommer nog fler chanser. Nu ser jag istället fram emot en ev långhelg hemma i mitt eget trevliga sällskap =) Känns som att jag hoppas jag orkar stanna kvar längre imorgon ju mer jag tänker på det och när jag ändå är där liksom. Men det visar sig.

Men tänk själva tre lååååånga dagar utan att behöva ställa klockan när jag ska upp =) Me like!!! Uppskattar ledigheten på ett helt annat vis nuförtiden. Sa det till Pams idag med, hon har skickat sms två sena kvällar i rad, men jag har inte ens hört dom, så hårt sover jag nuförtiden, men det är klart, jag håller igång hela dagarna med start kl 5 varje morgon så det är kanske inte så konstigt ändå.

Ha nu en fin onsdagskväll!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0