Riktigt soft dag idag...

En lång men soft dag idag =)

Började dagen med att ta itu med mitt enorma tvättberg innan jag traskade ner till Libanesen på söder för att käka och möta upp folket.

Hamnade hos Linus där vi fastnade hela kvällen och där blev det film och skitsnack och pizza och grejer.

Planerade även in tisdagens bravader och vår lilla heldags utflykt till Malmö, så nu är det bara att hoppas på att väderprognoserna stämmer och att det är strålande sol på tisdag. Då kör jag först och hämtar ungarna på förmiddagen, sen får vi se om vi tar tåget ner eller hur vi gör. Någonstans möter vi upp E och A iallafall =)
 Men det ska bli riktigt trevligt. Sen stannar ungarna hos mig över natten =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0