Jävla hittepå...

Tog mig i kragen idag och körde till Willys för att inhandla lite mat. Allt var frid och fröjd så långt. När jag skulle köra hem därifrån så hade jag lite bråttom, för jag såg pappas bil parkerad och kände inte att det var jätteviktigt att träffa honom idag. Jag hade köpt cola och jag har en sån där burkhållare som man fäster på bilrutan. Jag börjar köra och hamnar i ett rödljus och tänkte att jag tar ett par klunkar cola och sätter tillbaka burken och vad händer? Jo, hela hållaren ramlar av och där sitter jag och får cola över halva mig och i halva bilen. *suck*

Men hem kom jag tillslut iallafall, tror dock att grannarna undrade om jag inte kunnat hålla tätt, för jag hade fläckar typ både här och där på mina shorts.. Men nu har jag tvättat dom, för cola kan vara ett rent helvete att få bort annars och jag har inte tvättid förrns på söndag. Får hoppas dom är fläckfria när dom torkat nu bara.

För övrigt får ni alla passa på att njuta av solen idag, för det nalkas tydligen sämre väder igen imorgon.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0