Hemma igen...

Jag ska inte klaga egentligen, men har då varit i Bjuv hos syster och lärt mig att byta däck, för där i regnet så fick jag minsann byta min två felande däck. Men nu har jag lärt mig det.

Dock kom jag på att där felade en navkapsel på mina ms däck som antagligen kommit bort när dom monterade mina sommardäck som dom inte skulle. Så helt plötsligt hade jag bara 3, vilken kändes ganska frustrerande.

När jag då kört hemåt och parkerade bilen på min egen parkering upptäckte jag att jag tappat den andra kapseln från andra bakdäcket på vägen hem, så nu har jag bara 2 och dom tänker jag ta bort helt, för varför ha bara två? Även om fälgarna är rostiga och jävliga så matchar dom iallafall dörrarna då. Man får se det så.

Sen ringde min sura pappa, så jag måste väl köra dit imorgon innan jag ska ner och trängas med alla andra på AF.

Men jag fick umgås lite med ungarna iallafall och jag fick lasagne, så man ska inte klaga. Dock var det riktigt räligt när jag skulle köra hem och hela motorvägen badade i vatten,men jag är hemma helskinnad nu iallafall och huliganerna är ute och flyger, för det lovade jag dom små liven innan jag stack att dom skulle få.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0