Besöks statistik...

Får väl slänga in ett litet inlägg här, för jag kan se på statistiken att jag har en del besökare, så jag antar att ni söker efter ett nytt inlägg att sätta tänderna i. =)

Snart helg och jag har än så länge inga planer, men kan tycka att det är rätt skönt ändå faktiskt, blir väl fotboll på lördag om inget annat. Det visar sig nog. Men det är VM-kval mellan Danmark och Sverige på sexan kl 19 på lördag iallafall.

Nettan ringde idag och försökte locka över mig på den danska sidan, visst ska jag ha det i åtanke, men det är det där förbannade pendlandet som jag inte känner att jag pallar, men som en sista möjlighet kanske?!

Förövrigt tycker jag det är jävligt tråkigt att sommaren försvann lika fort som den dök upp, men men, den kommer väl igen får jag hoppas och när den gör det ska jag ta mig i kragen och köra till skogen igen, för det var verkligen en upplevelse sist jag var där, alla man mötte hälsade och alla var hur trevliga som helst, samtidigt som man blev helt rofylld i både kropp och själ. =) Så får jag väl passa på att plocka fler maskrosblad, dock inte till mig utan till mina kära fåglar ;)

Läste förresten på Aftonbladet att skattepengarna kommer nästa vecka =) Torsdag eller fredag beräknas dom komma och redan på måndag kan man logga in på skatteverket och se vilken dag man får pengarna. Inte för att jag har någon större förmögenhet att vänta, men många bäckar små, eller vad säger man?

Men nu får det räcka för ikväll!! =)

// Noa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte vara elak för jag känner inte dig men det är så sjukt meningslöst roligt att läsa om dina meningslösa saker du gör varje dag, typ samma sak varje dag. ha! men ja gött att du går in för det iallafall! ha!

2009-06-18 @ 12:02:29
Postat av: Noa

Haha, kul man kan roa någon meningslöst iallafall =)

2009-06-18 @ 12:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0