Tröttsamt....

Fick möblera om i köket idag så att jag får plats med två burar och jag var tvungen att flytta fåglar...

Filli försöker nämligen göra barn med Laban och det vill jag inte...Dels är Filli för ung, dels tror jag fortfarande att Filli är en tjej för att hon har det beteendet och dels ska Laban vila och inte hålla på och vara otrogen, så för att slippa detta triangeldrama så flyttade jag på Filli....Tänkte att hon och Devil kunde bli kompisar.....Men nix, det funkade inte alls...

Så nu bor Filli ihop med mamsen och pappsen istället, för jag har inte hjärta att låta henne bo ensam.

Kruxet blir när dom ska ut och flyga....Alla kan komma ut samtidigt för då sätter dom inte på varandra, MEN alla kommer att gå hem i den största buren och jag kan inte hålla på att flytta fåglar varje kväll....Men släpp ut dom tre och tre tänker ni, ja det kommer säkert att fungera, MEN de tre som sitter inlåsta i sin bur kommer bli hysteriska när där är tre andra som flaxar runt ovanför dom....

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0