Fan vad nice!!!

Pratade med min syster om vad festivalandet under tre dagar kostat och jag måste säga att jag kom jävligt billigt undan.

Torsdagens inköp räknar jag inte då jag sålt grejer och tjänade 200 spänn så mina skånetröjor jag köpte betalade sig själv typ. Så jag har väl lagt ungefär 210 kr totalt på tre dagar av mina egna pengar och då ska sägas att jag dels laddat min mobil och dels köpt pippimat, så själva festivalen har inte kostat mer än 90 kr =)

Så nu kan jag minsann att köpa nya hjulsidor till min bil innan mitt besök kommer ner om ett par veckor =) Så ser min bil iallafall liiite bättre ut =)

Och här kommer min skånetröj samling=)


Denna köpte jag detta året.kul när man går från storlek S till 158/164 =)


Denna är oxå ny =)


Min allra första skånetröja


Denna köpte jag förra året =)


Och denna med =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0