Vad är detta?

Det är nog inte meningen att jag ska ha någon bil...

Trots att dom har sökt på regnumret på bilen när jag köpte fläktremmen så felar den 3-4 cm, så imorgon får jag ta hjälp av min syster IGEN och åka runt och se om jag hittar en ny rem, hoppas bara att jag kan lämna tillbaka den jag köpte igår. Annars blir det en jävligt dyr fläktrem. Sen hade tydligen hjulet till vattenpumpen frysit fast och glykolen i kylaren har fryst den också, så nu hoppas jag på plusgrader så att jag får igång bilen nån gång.

Fick veta att där förekommer stölder hemma hos mamma och pappa, det är förjävligt, misstankarna pekar på ett håll som man aldrig skulle tro eller ens vill tro. Har förekommit förr, med andra saker, men de assistenterna är borta sedan länge. Hemskt att man inte ska kunna lita på folk som uppehåller sig i ens hem i 24 timmars pass.

Så idag får jag snällt sätta mig på bussen när jag ska åka till mamma, tur jag laddade mitt busskort innan jul.

Åhh, jag saknar min bil !!!!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0