Fredag...

Tiden går så sjukt fort, nu är det helg igen. Men det är inte mycket man kan göra åt den saken.

Har varit förbi hos mamma en sväng idag, fick frukost där och så, det var trevligt. Min mamma är så söt, helt klart den bästa mamman i hela världen.

Vet inte riktigt hur jag ska göra, min äldsta systerdotter fyller 9 år på söndag och jag hade beställt grejer till henne som fortfarande inte har behagat att dyka upp, får vänta ut det under nästa vecka, annars får jag helt enkelt ge mig ut på jakt efter något annat till henne. Men det visar väl sig.

Fick en positiv överraskning idag när jag kollade min bank, stället som hade dubbeldragit för mig tidigare i veckan har nu betalt in pengarna på mitt konto, trots att det som låg som skyddat belopp återinfördes på kontot för att det gått mer än 5 arbetsdagar utan att de behagat dra pengarna, dock vågar jag inte spendera pengarna, för dom kommer säkert att komma på sitt misstag och dra dom igen. Men man kan hoppas på flyt och att jag får behålla dom.

Denna helgen blir nog lugn, ska juh ner till Arlöv/Burlöv nästa helg och partaja, så kan behöva lite lugn och ro.

Ha en riktigt bra helg allesammans!

// Noa


Igår flög Filippa för första gången själv, hon är en stor liten pippi nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0