Underbar tisdag =)

Har haft en otroligt bra dag idag när jag var och passade yngsta systerdottern som var sjuk, även om jag fick gå upp kl 06:00 imorse, men det har det varit värt helt klart. Kl 12 kom nästa systerdotter hem och jag har fördrivit största delen av tiden med att spela Super Mario på Nintendo Ds.
Ungarna är bara såååå imponerade av sin speltokiga moster och idag har jag hjälpt bägge två att komma från värld 2 till värld 6 på bägges enheter, så imorgon får jag väl ordna resten ;)



Sedan fick jag både smörgåstårta och kycklingwok när syster kom hem, så jag är mätt och belåten.

Blev lite stressigt när jag väl kom hem sen, fick fixa en massa och det gick undan och sen snabbt upp på Hemköp och postade och handlade Fun Light Cola för Sodastream och hämtade pengar till min tågresa jag ska göra på torsdag.
Väl hemma efter den lilla promenaden så provsmakade jag colan som är mycket mer än bara okej för det priset, även om man måste hälla på lite mer än vad dom rekommenderar för att få rätt smak och uppspeedad efter ovanan att vara uppe så tidigt på morgonen ringde jag till Pamelas jobb och fick höra att jag nog inte skulle dricka mer socker ikväll, för jag pratade på i 190, men det var för att Pamela hade det lite stressigt och för att jag skulle hinna berätta allt jag hade på hjärtat. Men som alla vet innehåller inte Fun Light något vanligt socker =)

Nu blir det lite tv-tittande innan jag ska gå och lägga mig, så att jag vaknar pigg och utvilad inför dagen med systerdöttrarna imorgon med, kl 06:00.

Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll kära läsare!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0