Tjänat en hundring eller förlorat tre!?

Så fick jag då ett mail idag, det tog bara 4 månader för HIF att komma underfull med detta.
Tydligen har jag löst ett säsongskort till medlemspris nu för säsongen 2009 och nu ville de antingen att jag skulle gå med som medlem i HIF för 300 spänn eller betala det som felar och betala ordinarie pris på säsongskortet på 400 spänn extra. Jag valde så klart att bli medlem och för att dra ut på den här räkningen så mycket det går och gärna hinna få pengar innan jag ska betala så valde jag att få den på faktura, så den dyker väl upp när som helst.

Annars faller snöflingorna idag med, jag är trött på detta nu och vill ha sol och vår ute, men det kommer på sikt det med.

Sitter och väntar på att Ann ska höra av sig angående min utbildning, men hon har nog tagit sportlov känns det som, eller så har hon glömt mig, men hon sa till mig att hörde jag inget så hade hon inte fått tag på dem, dock var det över en vecka sen. Men det är bara att vänta och vänta, förr eller senare kommer hon väl på att hon skulle ringa mig. Dock är det svårt, för jag vet inte om jag ska utbilda mig, alltså om jag kommer in på utbildningen eller om jag klarar lungtestet och vågar inte söka alla jobb jag hittar, för det kan gå åt helvete rent ut sagt om jag skulle få ett deltidsjobb, med tanke på utbildningen alltså.

Men nu är det dags för kaffe!!

Ha en trevlig dag i snön!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0