Tisdag!!

Igår ringde min pappa och berättade att han sett något program om folk som tagit sms-lån på några tusen och nu var lånen uppe i flera hundra tusen, så efter en stunds pratade så säger han som i förbifarten "du har inte tagit några sms-lån va?" Jag bara nej pappa, jag skulle inte göra nåt så dumt. Sanningen att säga så är jag för ekonomisk för att hitta på såna dumheter, men man får väl se det som ett tecken på att han bryr sig eller nåt.

Idag ska jag iallafall ut och ta en fika med mamma och blir upphämtad vid lunchtid, ska bli riktigt trevligt faktiskt =)
Solen skiner,men det är kallt och snön ligger vit på marken.

Det var allt för stunden gott folk, roligare än så här blir det inte nu.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0