Solig söndag...

Söndag igen och jag har varit duktig och tvättat idag.

Sitter och väntar på att klockan ska ticka lite, sen ska jag ringa min systerdotter som fyller 9 år idag, men hon får hinna vakna och öppna presenter innan jag ringer. Pratade med min syster och hon har en backup present om det jag skickat efter inte skulle behaga dyka upp, så det känns skönt, så slipper jag ge mig ut och hitta något i sista minuten.

Solen skiner idag, även om det är kallt ute, men jag får massor av energi av solen. Vi går mot ljusare tider och det känns helt fantastiskt. Snart hoppas jag att våren är här.

Imorgon måste jag väl ringa überpedagogiska Ann, inte för att jag vill, så jag tänkte prova ringa min egen handläggare först och hoppas att hon är där, så jag slipper prata mer med Ann än nödvändigt.

Njut av solen denna söndag gott folk!!!

// Noa


Tvångsuttog Filippa och hon tyckte minsann det var ganska mys ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0