Solen skiner =)

Hela min dag kan bli räddad av lite sol, det är egentligen sjukt hur människan eller i detta fallet jag är skapt.

Har ni tänkt på hur viktigt det är med rutiner i livet?
Jag stod och tänkte på det precis när jag stod och fixade kaffe, för det är samma sak för min del varje morgon. Vaknar, startar datorn, kollar holkarna efter fler ägg, byter vatten och fyller på mat till pippsen och slutligen sätter på kaffe åt mig själv. Sen dricker jag kaffet, kollar mailen och sen är det dags för Kalle Anka. Samma sak varje morgon dag ut och dag in.

Idag har Ahmed iallafall lyckats prestera 7 ägg och Laban har 5, men nu får inte Ahmed lägga fler och får jag bestämma ska Laban vila så helst bör inte hon heller lägga några.

Jag trodde att Ann skulle ringa idag, så när jag vaknade till tyckte jag att det var likabra att gå upp, vill inte gärna bli tagen på sängen som jag blev sist, men än har hon inte ringt.

Fredagen den 13 då, varför ska den här dagen vara så speciell? Varför inte lika gärna torsdagen den 12 eller lördagen den 14? För min del spelar det egentligen ingen roll vilket datum eller vilken veckodag det är, så jag har inte så mycket ångest inför idag faktiskt. Dessutom har jag kexchoklad hemma så den här dagen kan inte bli så misslyckad ändå =)

Ha nu en trevlig helg alla läsare!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0