Märkligt...

Hmm, skulle lägga in en räkning på min bank idag och såg att jag har en kommande insättning på 132 kr på mitt konto som kommer in imorgon. Efter lite funderande hit och dit kom jag på att detta måste vara reseersättningen till och från Kävlinge i torsdags, men jag har inte lämnat mitt kontonummer till AF, är det en offentlig handling eller?
Men det är klart, jag klagar inte att jag får in pengarna direkt på kontot och slipper köa någonstans och betala avgift för att hämta ut dom.

Var på Netto en sväng och hittade snusklubbor, det var längesen man käkade såna, så jag passade på att köpa mig en påse =) Hade tur, för det var uppehåll medans jag var iväg och nu snöar det igen.

Vad händer annars i mitt liv? Jo, jag väntar på att Ann ska få tag på antagningsgubbarna i Kävlinge så jag kan söka in på min billackerarutbildning och genomgå det här läkarbesöket och något lungtest (fast det hette något annat fint) för att se så jag inte har anlag för astma och så, sen sätter det väl igång hoppas jag.

Sen fick jag mitt oranga kuvert idag, och till skillnad från alla andra år så såg det riktigt lovande ut den här gången, jag kommer att ha pengar så jag klarar mig när jag blir gammal iallafall.

Som många säkert märkt så är jag inte på msn alls nästan och det beror på att jag helt enkelt har funnit roligare saker att spendera min tid med än att sitta vid datorn, men jag återkommer säkert en dag när ni minst anar det =)

Det var nog alles för den här gången!!!

Ha en trevlig onsdag i snön gott folk =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0