Många tankar...

Det här dödsbeskedet jag fick idag har satt igång många tankar i huvudet på mig. Jag är iallafall glad att vi inte var ovänner när detta hände utan att vi faktiskt har pratat lite sedan allt hände för typ 5 år sedan.

Jag har tre tavlor hemma som hon har gjort, hon var riktigt duktig på tuschtavlor. Tänkte att jag skulle lägga upp dom här för att hedra henne på något vis. Dom är svartvita men då jag fick fota dom utan blixt blev dom blåsvarta.



Skickar även ett tack till killen som kom med beskedet idag! Det är ingen jag känner, men vi kände Carina bägge två på olika sätt och jag tycker det var snällt av honom ändå att berätta hur allt ligger till.


// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0