Dagens goda gärning...

Igår när jag parkerade min bil så såg jag att förardörren på bilen bredvid inte var stängd ordentligt, så idag gjorde jag en god gärning och kollade upp bilens ägare och ringde till henne och berättade läget och hon blev jätteglad =)

Min egen bil ska jag nog lämna in på måndag eller så, för igår var den farligt nära att börja koka och det berodde inte på vattnet heller, för kylartråget är helt fullt sen jag bytte ut hela kylaren för nån månad sedan så det har jag kollat, men det kan typ vara vattenpumpen, oavsett så hittar väl dom jag lämnar in bilen till felet får vi hoppas. Sen om det är mätaren eller vattenpumpen eller vad det nu är, det visar väl sig. Förhoppningsvis blir det en billig historia, för jag vill inte att min pärla ska gå in i bilhimlen ännu.

Sen har Ahmed och Zelda börjat tillverka syskon till Filippa så det var bara att ge dom två en holk, så snart kommer där nog ägg där med.


// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0