Söndag igen...

Oj vad jag har stått i sen jag vaknade runt  kl 7 imorse. Har hunnit med att både kolla in var Bilprovningen ligger samt varit hos mamma och pappa och sen hos syster en vända och tvätten snurrar just nu i maskinerna i tvättstugan. Snart dags att hämta upp den.

Sen har jag sprungit som en tok mellan bilen och soprummet och lägenheten. Men snart kan jag luta mig tillbaka och känna mig nöjd över mina prestationer för dagen.

Fick ett mail igår, som jag läste imorse...
Rubriken löd "du skulle varit här" och så fick jag de här bilderna mailade
.

Hemmalagad marulk till en fiskälskare som mig


Fotbollsspel på ps2 med diverse tillbehör =)

Det roligaste med bild nr 2 är att den är riggad, personen i fråga har alltså ansträngt sig med att rigga upp detta för att ta ett foto och för att lyckas med detta var personen i fråga tvungen att göra mål med "rätt gubbe", dvs Henke Larsson för att han spelar i HIF =) Och på några få sekunder då hinna ta ett foto för att maila mig.

Det gott folk kan man kalla att anstränga sig för min skull =) 
Men nu visste personen om att jag älskar fisk, att Hoegaarden är min favoritöl och att popcorn och nachos alltid går hem och att jag tycker om att spela tv-spel så klart =)

Men jag tycker det var sött gjort iallafall.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0