Min p-ruta =)

Nu har jag varit på Stattena och postat kontraktet till Helsingborgshem och tog en sväng för att kolla var p-rutan ifråga ligger. Tog tiden på vägen hem och i lugn takt tar det ca 8 minuter att gå, så det är en bit, men inte lastlångt liksom.

Tanken är som jag sagt innan att jag ska parkera i min gata i mån av plats, men nu kan jag vara iväg sena kvällar eller helger med bilen och behöver inte stressa hem, för då har jag min egen parkering 8 minuters promenad hemifrån.

Sen har jag faktiskt satt upp mig i kön för parkeringsplats på Helsingborgshem och så fort de lägger ut en ledig plats så mailas den till mig, men jag tror inte att de har många platser till förfogande i mitt område. Jag tycker helt klart det kan vara värt 150 kr i månaden för en egen parkering iallafall och där är hus runtomkring och parkeringen är upplyst och där passerar trafik hela tiden, så det känns bra.




// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0