Jävla HIF =(

Matchen började bra, vi hade målchans efter typ 20 sekunder....Sen gjorde vi 1-0 i 29 minuten(eller ja, det dömdes som självmål)....Allt väl så långt....
 
Andra halvlek började vi starkt, många chanser men bollen ville inte in i målet. Sen kommer Halmstad, får in 1-1, 1-2 och på övertid 1-3 och då reste sig hälften av hela Olympia inklusive jag och gick. Jävla skit, men domaren missade en solklar straff för HIF, tror HIF tappade sugen lite där.

Skillnaden på HIF och Halmstad var att Halmstad satte sina chanser och det gjorde inte HIF...

Var lite kul, för dels träffade jag en gammal jobbarkompis och dels så hälsade faktiskt den äldre mannen på mig som satt bredvid mig förra säsongen, men som nu bytt plats.


// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0