Jävla AF och jävla tv-licens

Jag blir så jävla trött... När jag var nere på studiebesök i Kävlinge innan jag började på utbildningen så lämnade jag in kvitto till AF och fick pengar mindre än en vecka senare. Måndagen den 6 april skickade jag in kvitto till AF som dom hade på tisdagen. Tror ni jag fått de felande 280 kr? Nejdå. Får hoppas dom kommer snart.

Sen hade jag fått en faktura på min bank fick jag ett sms om, jättebra tänkte jag för det är väl elräkningen som skulle faktureras idag. Nej, då är det den jävla tv-licensen. Det märkliga är att alla månader har el och tv-licens kommit samma månad, men elen ska faktureras för 3 månader och inte för 4 i fortsättningen, så hur fan går det ihop? Sen går jag in på elbolagets sida för att se hur mycket elräkningen skulle ligga på...Men den är inte inne i systemet än. Faaaaan.
Jag som har en besiktning att betala nästa månad också.

Läraren har varit hur snäll som helst idag med, men nu börjar den andra bli jobbig, tycker bra om en som är där måndagar och tisdagar och sen en som är där och håller teorilektioner på onsdagar.

Men ikväll är det



Som jag ska se på Olympia och imorgon slutar vi 11:30, för de som vill får åka till Motormässan i Malmö, men jag åker hellre hem då.

Men fick sms av Pams idag, hon saknar mig =) Skönt att man är saknad av någon iallafall.

Heja HIF ikväll!!!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0