Idag har det hänt grejer =)

Efter mötet som rektorn och läraren hade igår så har läraren skinit som en sol och varit hur trevlig och snäll som helst hela dagen idag. Bildörren som jag hållt på att spackla och slipa i 14 dagar eller något godkände han och ja det har varit en väldigt bra dag. På fredag ska vi åka till motormässan i Malmö och skolan bjuder på det. Så vi går till lunch på fredag, sen ska vi ner där.

Hmm, vad har mer hänt?

Jo, besiktningslappen kom idag, så jag bokade om tiden så nu har jag tid om 2.5 vecka ungefär, ska bli skönt att få svart på vitt vad det är för fel på bilen och vad som måste åtgärdas. Lagom till besiktningen kommer bilnissen hem efter sin semester så det är bra.

Sen har jag klippt av mig håret idag när jag kom hem, har haft keps i flera veckor, men nu har jag fått fason på frisyren igen. OCH mina huliganer har inte bitit på varandra utan det verkar som att de accepterar att alla bor i samma bur. Och för att de varit så duktiga fick de minsann en kolv nu ikväll som de mumsar på allesammans. =)

Det var nog allt för mig för idag!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0