Helg =)

Sitter här med en kopp kaffe och solen skiner utanför och fåglarna kvittrar både inomhus och utomhus.

Hade planerat att köra in om mina föräldrar en vända idag, men det sket sig för pappa ringde och dom skulle på någon marknad, så jag får väl köra dit imorgon istället innan tvättstugan kallar.

Får väl ta ett varv med dammsugaren idag istället.

Satt och funderade lite igår, kommer nog sakna folket på skolan en del, Robban tog semester en vecka igår och flög upp till Sthlm, så honom lär jag inte träffa igen, men det är väl så här i livet, människor kommer och människor går.

Mailade min af-handläggare igår med tydliga instruktioner av vad som krävs utav henne, känner att jag är van att göra hennes jobb åt henne, och ska det hända någonting överhuvudtaget så måste jag nog ge henne en liten knuff i rätt riktning. Jag hade varit glad om allt löst sig så att jag slipper förnya mitt busskort den 6 maj.

Ha nu en riktigt trevlig helg i solens varma strålar!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0