Färdigstädad

Jag har ägnat mina sjukdagar nu till att städa ordentligt här hemma, då detta inte tillhör min favoritsysselsättning så undrar jag i mitt stilla sinne om detta är min 30 års kris kanske?

Alltså städa för mig innebär att först sopa upp alla fågelfrö och sen ta ett varv med dammsugaren, men i tre dagar har jag nu torkat skåpsluckor, fönsterkarmar, tv-bänk, bord, bokhylla osv osv, torkat av väggar och tak och spis och ja allt möjligt. Jag känner mig riktigt nöjd med resultatet faktiskt. Även om jag fuskat lite och bara tagit utsidan av alla garderobsdörrar och köksluckor och så, men insidan syns ändå inte och skulle jag ha jättetråkigt en annan dag kan jag ge mig på det.

Vill passa på att önska alla läsare en trevlig helg i vårsolen!!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0