Lilla Laban...

Laban är hängig idag =(

Klart att hennes kropp inte orkar med hur mycket som helst, så jag förstår att hon är helt slut efter äggläggande och barnuppfostrande och nu äggläggande igen. Men jag kan inte göra någonting, hon lägger ägg på löpande band iallafall.
Hoppas hon vilar ordentligt idag och att hon klarar detta..Min älskade lilla vän... Känns sjukt jobbigt att se henne i det skick hon är i nu...

Förutom att hålla koll på Laban så är det tvättdag idag och sen runt klockan 16 bär det iväg till syster för att käka och fira att hon fyller år imorgon. Sen i januari ska hon och jag gå ut och äta, vi har bestämt så, vi köper inga presenter utan går ut och äter tillsammans istället och den som inte fyller betalar för maten, men drickan får man stå för själv.

Ha en bra söndag allesammans och skänk Laban en tanke.

// Noa


Älskar dig Laban!! Hoppas du kryar på dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0