Julen...

Har haft en supertrevlig julafton i Bjuv med familjen, som vanligt blev det trevligare efter kl 18:40 när första gästerna åkte hem, blir liksom mer avslappnat då. Själv stannade jag och tog sista tåget hem kl 0:25 och det var uppskattat av ungarna, att moster stannade så länge. Fanns dock lediga parkeringar när jag kom hem, så rent tekniskt hade jag kunnat ta bilen och skita i de där ölen, men det är lätt att vara efterklok.

Jag bryr mig inte så mycket om julklappar och så och byter bara med mina föräldrar, men dom blev nöjda och det blev jag också. Jag och min syster tycker det är så onödigt att bara byta pengar, så hon köper julklappar till ungarna som är från mig, så behöver inte jag tänka på det, sen blir det ändå att jag får något litet av ungarna.

Gick hem från Knutpunkten, kändes inte lönt att vänta 20 minuter på bussen precis och det var nog bra, för jag var hemma innan bussen ens skulle ha avgått, plus att det var ganska skönt att röra på mig när man ätit så mycket mat som jag gjort idag och ikväll. Jag som inte ens är van att äta så mycket, har väl ätit för en vecka eller något bara idag.

Ungarna verkade nöjda med sina julklappar också, det blev bland annat varsin digitalkamera och en 32 tums platt tv och en hel drös andra grejer, bland annat Bratz-dockor som tar trekvart ungefär att packa upp ur sina lådor.

Blev lättad när jag kollade banken när jag kom hem, jag får pengar på tisdag som det var sagt från början, så jag slipper svälta till den 5 januari.

Ha en trevlig fortsättning på julen gott folk!!!

// Noa


Systerdöttrarna bland alla julklapparna


Det största och sista paketet var till dom


Och så fick jag ta ett kort på bebisen när jag kom hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0