Jag kan!!!

Fan vad jag är nöjd över min insats idag.

Helt ENSAM har jag fyllt på glykol och vatten i kylaren...kommit underfull med att där inte fanns något kvar i behållaren  efter min lilla bilfärd på en halvtimme. Fyllt på mer, kört en runda runt kvarteret och upptäckt att behållaren återigen var tom. Då införskaffade jag mig kylarcement och hällde i, tog sen en liten biltur till Hemköp och hämtade paket och när jag kom hem igen...Så var behållaren för kylarvätskan full. OCH kära vänner, nu har värmen kommit igång i min bil, så nu kan jag köra omkring i t-shirt och shorts mitt i vintern om jag vill.

Fick mitt säsongskort för HIF 2009 idag och ett paket som sagt.

Fy fan vad jag är bra!!!

Inkassojobbet mailade idag igen, allt drar ut på tiden, så nu får jag snällt vänta tills efter nyår...

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0