Fy fan vad jag är bra !!!

Kollade bilen imorse och gissa vad?
Jajamensan, behållaren för kylarvätskan är fortfarande full. Uppdrag fixa bilen är härmed slutfört.

Fortfarande kö utanför Netto, trots att dom öppnade i torsdags, dock inte lika långa köer som där var på invigningen, men iallafall. Känns lite mysko att stå i kö för att komma in i en mataffär, men är man en fattig arbetslös själ får man göra det.

Har fixat en klocka till bloggen, det blev inte så tokigt alls om jag själv får säga det.

Annars rullar livet på för fullt, har fått undan en massa "måsten" jag haft över mig och det är riktigt skönt faktiskt.
Just nu ser jag mest fram emot 2009 och vad det året har att erbjuda, tror hur som helst att det kommer att bli ett betydligt bättre år än det här har varit.

Ha en skön lördag gott folk och hoppas ni har mer julkänslor i kroppen än vad jag har.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0