Fredag igen...

Har agerat bilmeck idag och det gick väldigt bra faktiskt, passade på att dels fylla på kylaren med kylarvätska och vatten och sen tänkte jag när jag ändå stod där under huven att jag kunde fylla på spolarvätskan också.

Nu ska allt få blandas lite och när jag druckit kaffe så tänkte jag att jag skulle bege mig ut på en liten provtur. Förhoppningsvis har jag värme i bilen då också.

Måste dock hålla lite koll på kylarvätskan, så att den inte läcker, då måste jag köpa kylarcement och blanda ner, men det är inte heller så bra. Skulle bilen börja koka så finns där en risk att topplocket går och då blir det dyrt. Oj, kolla vad jag lärt mig om bilar nu.

Är fortfarande i valet och kvalet om att byta bil, där finns lite krokar utlagda, men jag vill gärna veta först vad jag ska byta med, för jag vill inte ha vad för något som helst. Men jag kommer sakna min Volvo om jag nu byter bil.
Min fina Volvo, som faktiskt inte drar så mycket bensin, som startar i alla väder och som helt enkelt är min lilla pärla.
Ska jag byta vill jag ha en mindre bil, typ i storlek med en Golf kanske.
Helst vill jag ha en BMW 118, ja drömma kan man alltid, eller så kan jag försöka skicka in en expressönskelista till tomten kanske?

Ha en trevlig fredag alla, nu ska jag snart ut och cruisa på stan.

// Noa


Min fina Volvo


Bwm 1 serien



Kära tomten,
skulle du ha slut på BMW 1 serien går det bra med en sådan här istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0